Tuesday, August 19, 2008

Carved Upon My Stone: "Oh God, Welcome By My Surmise!"







Beni@, suizana mahkum etmeye calisiyor bazi kendini bilmezler ki onlara “dost” diyorlar ve boyle zamanlarda da aklima hep Goethe’nin bir lafi aklima gelir:

“Dostlarim! Biliyor musunuz, benim hic dostum yok!”

2000 ve hatta daha evvelinden itibaren bu sanal’dayim! Surusune bereket nickler kullandim, unuttum bile bazilarini: ) Goruyorum arasira da guluyorum hey gidi gunler hey ne gunlerdi ha! diyom! 2000-2004’den itibaren de bu nickleyim.

Cetemizi@ kurdum! Sabit nickleri var! Burada ayanbeyan, Cetem@den olduklari belli olanlarin disinda kimsenin bilmedigi efradim mevcut. Onlara “ikiyuzlu olacaksiniz” dedim! Riyakarliii emrettim! Asaailik bi hayvan gibi gorevinizi yapacaksiniz dedim. Yalan, hakaret, hersey serbest, hatta Bana@ bile yeri geldiinde aaziniza geleni sooleyin dedim. Benim girdiim forumlarda isleri yok onlarin ama; baska grublar, forumlar, mesaj panolari felan oralarda faaliyetteler.

Bazi efradimi da bilerek, iradi, kasdi olarak one cikardim; isim yapsinlar istedim. Boolece, sanal’in hastaliii olan “yeme bizi bu da sensin”le milletle uurasirken Biz@ isimizi yapalim istedim ve yaptik, yapiyoruz da: ) Onlar nickleri cozmeye calisirken, ne derler bilirsiniz, fileleri havalanip havalanip duruyordu da haberleri yok!

Ama su bi Gercek! Hakikat! Hangi karin agrisi lafi secerseniz secin sudur olan:

BEN, BEN OLAN BENIM!


Iste Tek Gercek Bu!

Muuuuuuuuuhahahahhhhaaaaaaaahhaaa!

Yalcin Kucuk ve darbeci saz arkadaslariyle kapisirken, Beni@ “Ibdaci” yaptilar! Hiyarlar! Ben@ hicbizaman “-ci” olamam ki! Nefret ederim! Ben Buyuk Dogu baglisiyim! BU KADAR!

E TABII HIYAR SURUSU BUNLARLA UURASIRKEN Bız@ isimizi yapiyorduk. Sooora, birileri de Bizi@ “Ibdacilar” icinden birilerine benzetmisler!

Muuuuuhahahahhhhhhhhaaaa!

Cetem@de bi tane bile “Ibdaci” yok; niye yok? Adam kendini boole (-ci) soyluyorsa zati, soora goruusuruz deyip kapatiyom mevzuuyu da ondan! Bikac Ibda baaalisi var, ama, Ceteme@ uye diiller, ara ara mesajlasiriz o kadar! Bunlari da zati bilen bilir bilmeyenlere de gerek yok!

Ben@ hurum!

Beni@ hicbi kaliba siidiramazsiniz!

Her cicekten bal alirim!

Onu kendime katik yaparim!

Kendi -yarim calisan- zihinsel kusurlarinizla Beni@ olcemezsiniz!

Ben@, tam ensenizdeyim!

Ben@ yanibasindayim!

Ben@ nefes alipverisinizi bile duyarim!

Ben@, kafasina gore takilan, yeri geldiiinde hic lafini esirgemeden konusan, biriyim!

Benim@ zihnim ve kalbim HUR!

Kendimi BD’ye vermisim ve acilmisim!

Acilacam diye BD’yi tekmelemek gibi bi AHMAKLIKLA DA uuurasmamisim! Ilkeler, “kirmizi cizgiler“ belli, “siyaset yapicam layn” diye “ana ilkeleri” ciiinememis, “ulaaaa burdan belki bi mok cikar”, diye “prensiblerimden ve Cete Tuzugu’nden” taviz vermemisimdir!


BD, Benim@ herseyim;
onunla acilmak, onu her vukuatin icinde taptaze gormek Bana@ yeterli “kalb-i mutmainlik” mi derler ne iste, onu veriyor, baskasiyla, uurasamam bu saatden soora!

BD elimde, YOL onumde ve MUTHIS BIR HURLUK icinde HERYERDEYIM!

Cunku Ben@, OYUNBOZANIM!

BD’nin yenilmezliiini hem vukuatlarda hem de Kendimde@ goruyorum!

Tarih... Felsefe... Siyaset... Her alanda, bunlarin copluklerinde bile dolasirim, TEK BIR LEKE SURULMEZ ELBISEME, alirim alacaaimi ve CIKAR GIDERIM, BIRAKIRIM COPLUUU! “Copculer” uurassin!

Forumlar, grublar, mesaj panolari, web siteleri BENIM@ MEKANIM, dolasirim ozgurce, bakarim, koklarim, ararim, yoksa birsey ceker giderim. Varsa bisey DOGRU ne ise, ONU, hic cekinmeden durustce, soolerim!

Dolastim, dolastim, dolastim! Herturlu pisliii gordum, okudum, uurastim, uurastirdim!

Sabatiler! Darbeciler! Kendine sosyalist diyen bal gibi sadece adi Dinsizler! Muslumanim diye utanmadan dolasan Islami ahlak ve edepden yoksun reziller! Uurastim ve uurastirdim!

BD’nin GUCU ve Allah’in izniyle ciktiklari yere kadar kovaladim! Kibir diil! YAPTIM!

Yaptim ve bunu soolememek kufran-i nimet! Sukur icun SOOLEMEK GEREK!

Y A P T I M U L A N!


Darbecilere prim vermedim! “Allah Bir” deseler bile sooleyen onlar olduuu icun, “kapa ceneni, haddin diil!” diyerek orda bile konusturmadim! Niyetlerinin, maksadlarinin ne olduunu GORDUM! Kucucuk bi gedik beklediler, engel oldum! Eeer onlara bi prim verseydim, onlardan biri olsaydim, “Yeni Harman”da Ben@ de yazardim: ) Adim oralarda buralarda Sabati uzmani felan olarak gecerdi! SILDIM!

Neler dediler neler! Ne mailler attilar, forumlarda aaizlarina geleni soolediler! Beni@, foruma her yeni gelen ve onlara ters laf sooleyen olarak gorup, onlari da hasladilar! Simdi? Hicbiizleri kalmadi!

Darbecilerle olmaktansa, ONLARIN KUFURLERIYLE HATIRLANMAYI TERCIH ETTIM!

Bu bi yana, baskalari da, baska darbeciler de, Darbeciliie karsiyiz diye, Ceteme@ laf atmaya kalkisti? Ne hadlerine?!


Bana@ istediini soole; “ukala” de, zihinleri kisirlasmis olanlara yapiyorum cunku ukalalik, kabul ederim; “cok bilmis” de, bi mok bilmeden oorendikleri iki lafla koylu kurnazlii yapmaya kalkanlara cok bilmislik yapiyorum kabul ederim; “kibirli” de, evindeki kitap koleksiyonu ile hava atmaya kalkanlara karsi “sadaka” niyetine kibir yapiyorum kabul ederim; “serseri” de kabul ederim, “sanal” de kabul ederim ama bana baska bisey deme, baskalariyla karistirma YUTTURURUM ONLARI SANA!

Ve kizdirma Beni@ ! Haddin deiil! Haddiniz deiil!


Ben hurum!


Beni@ kendi DOGMATIK veya RUZGARGULU KAFANLA, o kendi kuruntularinla kurdugun, basbayaii OLIGARSIK “kucuk dunyan” ile ANLAYAMAZSIN!

HURUM BEN@!

Ve bu Hurluk’le gidecegim oteye!

Aklimi kimseye satmayacaiim! Sattiim tek yer BUYUK DOGU!

Ve mezar tasima da yazdiracaiim, butun bu yaptiklarim ve bu teminati olanlarla yapacaklarim, sadece ve sadece O’nun Rizasi icun baska bisey icun diil !

YAPTIM!

YAPACAGIM!

YAPACAIIZ!

Herkes, SEN DE goreceksin neler yapacaiimi, yapacaiimizi!

Bilenler bilir; kizdiim zaman soolediim ve forumlarda da Darbecilerle laflasirken kullandiim laf: OLUMUNUZUN BEN@! O kirlenmis, zihinsel kusurlu, husn-u kuruntularla dolu, baskici, zorba-ci, diktaci, kendinden baskasini –ufak bir ton farkini bile!- kabul etmeyen O ZIHNINIZIN OLUMU OLACAIIIM!

Soz ulaa size!

Ve...

Umarim ki Rabbim, zannimca karsilar otede!


Gerisi cehennene kutuk olsun!

OYLESINELAF@


Not: Bu “ortaya karisik”; girizgah olarak da aliniz! Sadece “to be contiuned”! Mok atanlari mok attiklariyla gosterecem! Aaustos’un sicaainda Isvicrenin Alplerindeymis gibi buz kesecekler! Soz ulan! Cunku, kibirliye kibir SADAKADIR ve cunku edepsizin yaninda edebi terk EDEBDIR! Bulastiina pisman edeceiim seni!







No comments: