Saturday, January 10, 2009

Halid Ozkul'dan Mail Vaaaaaaaarrrr :)



"ibrahim halit özkul"
Kime:sasmazavci@mynet.com
Tarih:23/12/2008 2:00

Ggerçek adını yazma cesaretini gösteremeyen “avcı” tasviri zat-ı muhterem,
Benim kaç yazımı kaç kitabımı okuyup Sabbataycılar üzerine yanlışlarımı buldun ki, Yalçın Küçük gibi bir şizofren, Soner Yalçın gibi dezenformasyonla para kazanan bir fikir hokkabazının- bunların kimin hesabına çalıştıkları belli olan bu adamlarla benim adımı bir araya koyma dengesizliğini gösteriyorsun.

Senin gibiler zamanında Türkiye’de CIA_MİT_MOSSAD güdümlemesinde Kanlı Pazar avlarına çıkarken ben Filistin’de (Ürdün ve Lübnan cephelerinde) fiilen zionizm ile mücadele ediyordum. Belki o tarihlerde sen doğmamıştın bile. Bir şeyi doğru dürüst keşfetmeye çalışırken etrafa bok atma mahareti göstermeyin. Ayıptır. Ben yeniortam sitesinde yazarken bu konuda koymaya çalıştığım doğrular ki Türkiye’deki İzrael lobisini rahatsız etmiştir. Dalevere ile siteden yazılarım kesildi ardından İzraeli “gizliden” metheden yazılar çıkmaya başladı. Böylece ebedi düşmanlarım ile tekrar karşılaştım. 2009 yılında 4 yeni kitabım ile eski iki kitabım genişletilerek yine dört kitap halinde çıkacaktır. Sabbataycıları hedef tahtasına koyan zionistlerdir. Keşfetmiş olmanız memnuniyet vericidir.

Ayrıca Sabbatay dezenformasyonunu Mülüman aydınlara üfleyen Yalçın Küçük değil. Bir zamanlar Erbakan hocanın danışmanlığını yapan fikir spekülatörlüğü TV meddahlığı da yapan bir zattır. Küçük 1960’lardan beri yaptığı gibi fikir hırsızlığı onun bunun fikirlerini çalarak ortalığı bulandırmaktadır. Bu onun görevidir. Misyonudur. Bunu onu ciddiye alan dangalak solcular, milliyetçiler ve müslümanlar düşünsün.

Bundan sonra laf ola beri gele adımı kirletmemeniz için gereken hassasiyeti göstereceğinizi umarım.

Ayrıca materyalizmi keşfetmeye başlamanız memnuniyet vericidir.

Saygılarımla

Halid Özkul


@#$#@#$#@

Halid Ozkul’dan bi mail gelmis Bize@, iste yukarida okudunuz... AVCI@’nin mailine gondermis ve o da ancak Subat sonuna dooru aramizda olacaiindan (birazcik mazuriyeti var!) ve maillerine de ancak 15 gunde bir baktiimizdan vs vs vs iste, 23 Aralik 08’de gonderilen maili ancak simdi gorduk… Soz hakki felan diyip iste burada da onun mailini yayinladik ve azzz soora da cevabini vereceiz elbette.

Ammawelakin… Uzun aramalardan soora Halid Ozkul’dan nerde bahsettiimizi bulduk ve ancak bi yerde ve bi defa bahsetmisiz; tamam forumlarda felan bahsetmistik (ve tam yerine gelen sekliyle bahsettimizi de anladik), amma ayri bi yazi olarak bahsettimizi wala hatirlamiyorduk, sayesinde hatirladik ve bizce de ii oldu yani hatirlamamiza sebeb olmasi: )

“3000 AILE” isimli blog sayfasi aktif diil malum; BM@’nin “SOSYETENIN GULLERI VE BULBULLERI” de biraz oole, ama millet oralara buralara dadandiina gore, demekki aktif etmek gerekiyor; AVCI@ kardas elbette Subatla birlikte onunla ilgilenir ama biz de ufak ifak biseyler koyariz artik oraya…

Hulasat’ul-beyan...

Hersey kendi esas ve kaidelerine gore ele alinmali, dii mi?.. Bunu bi cocuk bile bilir yani... Olmazsa eeer boole... soole olabilir:

Bigun birini gordum, geldi bana helecanli helecanli anlatmaya basladi:
Uzerine kan sicramasin diye beyaz bir onluk giymis, hatta bu onluk, poliuertandan mamul, kan hemen akip gitsin, elbisede tutmasin, kalmasin diye, boyle bi maddeden yapilmis, iste bu adam, bir nevi ilac vererek bayilttii kadinin uzerini de, ne kadar titiz bi sapik bir ruh olduunu gostermek icin yine poliuretan bir kilif ile kaplamis... Wala, maniak ha!.. Sadece desecegi yerde bi yirtik var abi kilifda; sapik adam eline aldii celikden yapilma, kucuk ama isikda da piril piril parlayan bir keskinliie sahip elindeki bicaai, kilifdaki delikden gozuken kadinin govdesinin ortasindaki bir yere sapliyor.. Iskencenin zevki! Sapliyor ve kendine 5x5’lik bir alani, bedeni vahsice, zevkle, kanini akitarak ciziyor! Evet! O bolgeyi isaretledi maniak! Soora da yine paslanmaz bir metaldan yapildigi belli mandallarla, destii yerin kenarlarini tutturdu ki iceriyi daa iyi desebilsin ve organlara rahatsiz edilmeden varabilsin! Sanki Dr. Mengelenin yanindayim aabi yaw!!! Onun gibi sapik bir ruh bu! Birkac dakika destigi yerin icini karistirdi, sonra ordan, organlardan birini, gozleri paril paril vahsice parlayarak keserek disari atti! Vahset! Etraf iste kan icinde! Elleri, poliueretan kilif, bicak, hepsi kan icinde! Soora, zevkden mest olmus gozleri isil isil, vahsi bi gulusle yaninda bulunan ortaaina gozu ile “sen devam et artik, ben orgazm oldum!” dercesine bi isaret cakip, cikip gitti, tabii ben de pesinden gittim, ama kalabaliin arasinda kaybettim sapik iskenceci katili!

Boole anlatti bana... Ben de dedim ki oolum sen maniak misin, kafayi mi yedin layn? Wala abi ben gorduklerimi sooledim dedi! Nerde gordun lan? dedim, sert sert; “bizim semtteki hastanede!” Allah cezani versin e mi hiyar, dedim, apandisit ameliyatini seyretmissiin, oolum sen zeka ozurlu musun, hayatinda hic duymadin mi layn ameliyat, cerrah felan diye bi sey, nester, bisturi felan, pens mens, haaa?! Her elinde celik kesici aleti alani kasap ve katil mi zannediyon oolum, adamin cerrah felan olduunu bilmiyor musun layn, dedim...

Simdi ben boole baairdim durdum ama, bilmemekde hakli yani; bu arkadas bizim mahallenin “tatlilari”ndan yani, “deli” felan diil, “fiziki rahatsiz”lardan; hatta “polis amca”lari ona bi de uniforma ayarlamislar, ara ara trafik isiklarinda durup, duduunu otture otture trafiie yon veriyor... –kafasi- O anatomiye sahip olmasina raamen, wala, sartli refleks, “pavlovun kopecikleri” gibi, yesil isik yanmasina raamen, koca koca adamlar, superzengin tipliler, n’olur n’olmaz diye o duduk otturmeden hareket bile etmiyorlar: )

Neyse iste bu bizim “tatli” bu isi yapmakda, karisdirmak da wala mazur; iii de okumus yazmis, tarihi Marks-Engels hergeleleri ile baslatan “ultra-gomonist”lere ne oluyor da “usul-esas” bilmeden destursuz baaa daliveriyorlar ve ustelik de millete akli vermeye kalkiyorlar?! Ha?! Neyse; iste bu mesel, Halid Ozkul’un problematii olsun, cevab olarak yazacaklarimizi da okusun!

OYLESINELAF@

10.01.09

No comments: