Tuesday, January 06, 2009

Tatilcileri Boswer; RTE Ne Yapmali?


Way anasini!

Gecen gun yazdiim bi yazi vardi, hemen altta, simdi o yaziyi yazdim, koyuyum koymayayim mi diye felan bekledim birazcik, ulan koy gitsin anasini satiyim dedim, koydum, sen mi koyarsin, (hemen dibinde bahsediyorum, ek gibi, son dakika eklemesi gibi biseydir o) “su an kara harekati basladi” felan diyorum... Hah iste, ben dedim ya, uyuyor millet felan, yok anam, bunlarin kullisi beni mahcup etmek icin, o karda kisda kiyametde, gece vakti, gece yarisini gecmisken hemi de, Ankara, Istanbul’da Israel konsolosluklarini “basmaya” baslamasinlar mi?!

Helal olsun lan millet size dedim, wala brawo yani, beni fena halde mahcup ettiniz, dedim...

Ama o da ne?!

Cumartesi gecesi ve Pazar gunu baslayan “baskin-kusatma-gosteriler” zink diye Pazartesi kesilmedi mi?! Iste o zaman da caktim: Bu arkadaslar, tatilde evde oturmakdan sIkilmislar, eelencelik bisey de cikmis, “vijdanlari da rahatlatacak” bi faaliyet bulmuslar, tatil gunlerinde, buz gibi havada, ciierlerini de acmak icun, miting felan duzenlemisler! Ammawelakin, Pazartesi olunca hepsi de isyerine, sirketlerine, okullarina felan donmusler!!! Bu! Bunun baska bi aciklamasi felan da yok!

O zaman... Ilk yazida dediklerimin hepisi doorudur anasini satiyim!

Ama, Siyonist Israel Devleti, tatil-isgunu felan tanimiyor! Bombalamaya, oldurmeye devam ediyor!

Tamam, bu seferki eylemler harbiden biraz farkli biseydi, kim nasil planladiysa, iii etmis, hatta RTE’nin sesi bile biraz fazla “Kasimpasali” cikiyor, Debkafile’da, “simdiye kadar Israel'e soylenegelen en agir laflar” felan deniyor aazindan cikanlara... Oralara buralara ziplayip duruyor, biseyler yapmaya calisir gibi oluyor, ama wala bos!

Niye?

Bakiniz savasda kulanilmasi yasak olan Salkim ve Fosfor bombalarini bu alcak Siyonist Devlet milletin gozu onunde kullaniyor da kimsenin sesi cikmiyor, “meskun mahall”er bombalaniyor, yani “Cenevre Sozlesmesi”ne gore, “askeri ve sivil hedef ayrimi”na da hic dikkat etmiyor, ama Domuzlar Diktotaryosu denilen Birlesmis Milletler Guvenlik Konseyi uyeleri, kinama bile cikarmiyor!

Rusya sessiz, Cin sessiz! Almanya sessiz! Siyonist Devlet kendi hukukunu yani “ben yaptim oldu!”yu dayatiyor ve biz de seyrediyoruz! Iste, hukukun olmadiii bi yerde de, RTE’nin oralara buralara ziplamasi felan bi ise yaramiyor! Ne yapmali?!

Wala..

Bana sorarsaniz eeer...

Gecen yazida dedim, absurd gelebilir ama gelmesin, aha onu yazdiktan sonra ona benzer laflar (TSK’nin oraya gitmesi; elbette Baris Gucu olarak) soolenmeye basladi, bu iidir, ama yine de Domuzlar Diktotaryosunun hukukuna (yani olmayan veya kafasin gore, zemine gore hukukuna) uygun bi davranis olur ve bu da olmaz! Hele bi Kasimpasaliya, bu hic yakisir mi!

Dedim ya, yok oole, tuula kalinliindaki kitabindaki yazdiklarini “danisman” olunca unutan “BenDavid”leri oralara felan gondermekle olmaz bu is, adamin tipi “mulayim” yaw, sert olsa ne yazar bi kerem!!!

Kendin gideceksin RTE, kendin! Atliycaksin ucaaa, Diyarbakir’a ineceksin, Habur’dan gececeksin, korkma PKK hic bi sey yapmaz (hem TSK var yaw, diimi!!!) gececeksin kapidan, Barzaniye felan uuramadan direkt Bagdat, bi nefes alacaksin orda, soora donceksin ordan Suriye (eee o halde niye Bagdat’a gitti diye soracak olanlara gulerim!), ordan Lubnan, ordan Bati Seria, ordan da Gazze! Soora gideceksin, o Misir’in kapali tuttuu kapiya, ac ulan sunu diyceksin, o da acacak, (wala! acmazsa serefsizim!), soora Gazzede konwoyla tur atacaksin! Siyonist Ordunun yanina kadar gidip, jeepini onlerinde durdurup, “.IKTIR OLUN GIDIN LAN O.C.’LARI” diyceksin! Gitmezlerse serefsizim!

Gulenler, ucmus diyenler, at at bakalim, diyenler vardir muhakkak, olabilir tabii, ama sunu diyeyim, eerki bunu yapsin RTE, burnu kanamadan buraya gelir, arkasinda da ORTADOGU BIRLESIK DEVLETLERI!

Demedi demeyin!

OYLESINELAF@

No comments: