Tuesday, December 16, 2008

Felluce Kod X Kisi ve Fasizmin Zihin Haritasi (1)




Prologue
Burada, Bana@, Bize@, Mukaddes ve Muazzez Cetemize karsi, guya “Ibdaci” olan birileri tarafindan yapilan hakaret ve assailama uzerine yazmaya devam edeceim.
Insan, her yerde insandir ve insanin iii ve kotu yanlariyla, “insan”dir.
Cok cesur, curetkar bi cikis olduunu dusunduum, Sabik Adminim “Ibda’cidan dolandirici olmaz mi, olur, bu da ooole!” demesi, YARAYA NESTER VURMA ameliyesidir ve siz ne dusunursunuz bilemem ama sizin kitaplarinizda yazan bi cumle var ya, “mikroba merhamet hastaya zulumdur!”, bu da oole gorulmesi gereken ve Bence@ desteklenmesi gereken bi curet! Tabii ki bu sizin “ic isiniz”, karismam; burada yazacaklarim da, ayni tur icinde kabul edilmemeli, cunku Ben@ -hep dediim gibi- “Ibdaci” diilim, BD baalisiyim ve sadece Bize@ yapilan hakarete yonelik bi ZIHNIYET DESIFRESI yapmaya calisiyorum.

Su gozlerimle okudum GF’de, adamin teki almis eline uc nickini gelmis ve “bi Ibdacinin gunahi gizlenir!” demisti, kime, niye soolemisti bu lafi, Eskiya-Karagolge Kod SS’e yonelik yazilarimizdan oturu!

Bu, MIKROBA MERHAMETDIR!

Bu, FASIZMDIR!

Nester’i elinize alip, desifre etme ameliyesi yapilmazsa, Ibda, hic olmamasi gereken yerde, hic olmamasi gereken kisilerle-kurumlarla beraber yadedilme rizikosu icinde olacaktir:

Dun, MK’nin eteiinin dibi, Engerek’on Cetesi’nin “mucahidlerinin” safi, Zakayev denilen Cecen-Fetulah’in temsilcisi; bugun, Rus Gizli Servisi “masasi”, ya yarin?!

Ben yazacaiim, yazdiklarimi elestirebilirsiniz, kabul-reddedebilirsiniz; ama niyet sadece “nester vurma” olsun, kisisellesmesin, kisisel yamukluklari uzerinden kasinin uzerinde gozu var hesabina donmesin; Bize@ yapilan yamukluk bi olcu olduu icun yazmayi gorev kabul ettim anasini satiyim, ulaaa Bize@ dahi yamuk oluyorsa, demek ki ortada hic bi deeer-kiymet kalmamis, sadece “benim yanimda mi?.. diil! Gebertin!” noktasina, yani FASIZME KAYMISTIR mesele ve iste bu da Beni@ kizdirdi!

Dediim gibi, naklettiim soz, buyuk bi cesaret ve curet isteyen “is” esasinda; devaminin yazi halinde gelmesi ve fikr-i takip yapilmasi gerekir... Benim yaptiim, bi zihniyetin desifresi olarak, inciiina-gincina HEDEF aldiim tiplerin bi tipolojisini cikarmak olacak, diyelim afilli bi cumle kurarak. Oole ama anasini satiyim.

Bu zihniyete karsi yapacak baska bisey olduuna da inanmiyorum; gerci o arkadaslar, dun bile, Cecen temsilcinin katledilmesi vukuatindan sonra ismilazimdiilbiyerde haallaaa “asacaaiiiizz... keseceiiizzz...” diye diye bairip duruyorlar (en onemlisi “devrimden sonra hesap sorulacak” diyorlar ya, demek ki o devrim Bana@ hesap sormakdan baska, kendi arkadaslarina hesap sormakdan da baska bi anlama gelmiyor bunlarin gozunde ve bu da iste Oligarsidir, Fasizmdir, Barbarliktir!), ama sormak gerekir o arkadaslara, 80 senedir zulum var diyen de sizsiniz simdi o zulumun icinde “devrim yapma” cabasi icine giren de sizsiniz, demek ki, zulumler, asmalar, kesmeler HICBI FAYDA GETIRMEMIS rejime, siz “varsiniz” ve ne yazik ki, siz de ayni yoldan giderek, “sooletmen, vurun!” diyorsunuz, bilin ki size de hicbi fayda getirmeyecek bu bairmalariniz!

Onuncun, 2000’in en sexsapel erkeei Aykut Isikara’nin lafini biraz deistirelim, “bu arkadaslarla ve zihniyetle yasamaya alisacaksiniz, alisacaiz”, baska caresi yog! Ama, depreme karsi kulaainin ustune yatan devletluler gibi diil, bu zihniyeti her zaman desifre ederek, “yasayacaiz!”

Durmayacaklardir, geleceklerdir, satasacaklardir, hakaret, kufur yaadiracaklardir Bana@, Bize@, umurumda diil, birakiniz, dilediklerini yazsinlar, kufurlerini yaadirsinlar, bu da guzel olacaktir: ) Acik: Yazdiim yazilar, KISKIRTMA YAZILARI olacakdir! Kufur etmeden, hakaret etmeden, acemi nefsani provokosyona kacmadan, fakat KISKIRTICI bi sekilde IC YUZUNU yazacaim; hedefim, arkadan vuran, arkadan duzen kuran FELLUCE KOD X KISI! (Gozume fena halde batti cunki!) Siraya beni de al, diyen olursa, “senin isteiine diil, bana baali o derim!” Hersey kontrol altinda cunku!

Simdi “Assailik Duzeni ve Duzencileri Yikicam!” isimli mesajimda dediim gibi, “FASIST ZIHNIYETI devamli desifre etmek” uzerine calismaya devam edelim... Kucuk-litel litel bi aciklama daaa yapayim yalniz ki, “mevzuular karismasin” sonra:

Sizin ic islerinize girmek gibi derdim yok, derdimiz yok, sizin ic isleriniz umurumda, umurumuzda diil, (aslinda harbiden uzuluyorum yani), hep dediimiz gibi “bize dokunursa... BD’ya dokunursa...” o zaman biseyler karalariz; iste simdi de ayni noktadayiz, Felluce kod X kisinin arkamizdan duzen kurmasi, “bize dokunmadir”, onuncun forum koselerinde ve kendi sayfasinda yazdiii ve “saz arkadaslari”nin yazdiklari uzerinden kendi celiskilerini, tutarsizliklarini, “ben yaptim oldu, ama sen yapamazsin!” ukalaliklarini (hizmetci yaparsa kusur, evin hanimefendisi yaparsa kaza!) birbir gostereceeim; elbette bu arada gecmisde tartisilmis bazi mevzulara da girmemiz gerekiyor (cunku, ornek vercem) ama bu asla “ic islerinize karismak” olarak gorulmemeli ki, wala doorusunu soolemek gerekirse, 7 milyar insanin gozu onunde –network’de yani- birileribirilerine aaiza alinmayacak kufurler ederek konustuysa aylar once ve hala da konusuyorsa, karisma hakki dooar esasinda ama yine de karismiyorum, fakat oralardan sadece “ornek” verecem, bunu da biliniz...

Bi de birtakim “Ibdacilari” elestirmek hakkimiz yok mudur?! Siz sooleyeceksiniz, biz, 80 milyon insan ve 7 milyar insan “olur, basustune!” mi diycez! Netice de, kendi dediiniz gibi, “kusursuz olan Ibda’dir, Ibdaci diil!” dii mi, o halde, sert, aci, ama harbiden “dost”tane elestirilerime ses cikmamasi lazim!

GF’nin simdi kaldirilan “chat kismi”nda ve GF’nin muhtelif topiciklerinde, “sen-ben-bizim oolan”triosunun hakkimda sooledikleri, silinmesine raamen iz halinde duruyor, isteyenler oralara bakabilirler. Kufur hakaret karsisinda kirmizi gormuss booa hassasiyeti gosteren “hassaslarin” ne kadar “sahtekar” olduklari, iste oralara bakilsa ve hatirlansa gorulecektir.

Simdi Felluce X kisilikli Fasist’in “zihin haritasi”ni ortaya cikarmaya ve ne kadar OLIGARSIK bir ilkel beyne sahip olduunu gozlerinizin onune sermeye baslayalaim.

Vira Bismillah!

“Resim”den Psiko-analiz:


Gerci soolendi ama ben tekrarlayayim, bu Feluce kod X kisi ile hic fiilen gorusen birisi felan oldu mu? Yani “ses”ini, “goruntusu”nu?!

Simdi “kadin” felan olduu soyleniyor, o da oole olduunu sooluyor, ama, yuze gulup arkadan duzen kuran birisinden fena halde iskillenirim. Bununla chat, ozel mesaj felan yapabilirsiniz, eh erkek milleti elbette “kadin kismisina” birazcik meyyal ve acik olduundan, kadinkiliinagirmiserkek’lerden networkde cok vardir da onuncun sooluyum dedim. “Chat yaptim, kadin o kadin” , gibi biseyi kabul etmem, face to face halinde gorduyseniz, tamam derim ve o zaman da ulaaa ben onu hep erkek olarak gordum, cunkum yazilari counlukla hic erkek modunda gelmiyordu bana, derim ve Freud amcayi yadederek bi psiko-analiz yaparim anasini satiyim!

Nickname’i bile “Felluce”, yani hic bi kadin kismisinin alabileceii bi nick diil; ustelik profil resmine bi bakin, “tas” tutmus “sol el”i (ahha! “sol!” eli! Psikopat olduk iste n’apalim) “kan” icinde bi “genc erkeiin” (olduunu zannettiim) “bel bolgesi”!

Niye?

O resim o kadarcik midir yoksa cut’lanip mi o hale getirildi bilemem ama her iki bicimde de bunu profil resmi olarak alacak olanin “security” ve “secret”e ehemmiyet verdii, kendini bi bilinmezliin icine (flu’luua) sokmaya calistiii, cinsini belli etmemeye calistii uzerinde fikir serdedebilmek ihtimal dahilinde mumkundur doal olarak tabiatiyla, and, niye, yani WHY?

Gecmisinde islediii kabahatler veya gecmisde birakmak istediii bazi seyler mi var, bi yazisinda mesela (“Taziye” baslikli ve sayfasinda) guvendiii birisinin kendisini nasil yiktiini anlatiyor, yani hayal kirikliklari mi oldu, bu ruhunda kalici hasarlar birakmis olabilir mi, mumkundur, bu sekil bi nickname ve profil resmi ile acaba butun bunlara bi “setr” mi cekiyor, cekmeye mi calisiyor, fakat o zaman da, diyelim ki “kadin” bu Felluce kod X kisi, -profil resmi sebebiyle ve flu elbette!- erkekk bi “goruntu” vermesi, dikkat ediniz “goruntu” diyorum ama “flu” da diyom, yani gecmisinden, hayal kirikliklarindan, yasadiklarindan “uzaklasmanin” yolunu, sembolik de olsa -profil resmi sebebiyle ve yine flu ama!- “cinsiyet deiistirme”de mi buluyor ve bu o zaman bi “sapkinlik” olmuyor mu, tedavi sekilleri icinde boole bi tedavi seklini hic duymadim; yok eeer, “kadin diil erkek” ise, oole flu, bel bolgesinden eli kanli ve tasli bi profil resmini kendine tanimlayici olarak secmesi, yine “gecmis”de yasadiklarindan, “hayal kirikliklari”ndan bi kacinma belirtisi olarak kabul edilemez mi?

Niye oole yarim yamalak bi resim?

Niye “kanli” ve “tasli” bi el?

Cunku “kanli” olmasi doal, gecmisde yasadiklari onu yaralamis, “tasli” olmasi normal, simdi onlardan “intikam” aliyor, “mucadele ediyor” ama “flu” yani “yarim resim” , bunu da tam anlamiyla, tum benliiyle yapamiyor olduunun, hala “ruhunun aci cektii” nin bi “resmi” olarak dusunmek kanaatinde olabilmek mumkundur doallikla!


Burdan suraya geliyorum, eeeer, Felluce kod X kisi karsimda olsaydi, “bana cocukluunu anlat hele yawrucuum” veya “annenle aran nasildi Felluce, bana anneni anlat?” diye sorardim! Wala!
Bu, my one problem...

Ar-Haya-Edep Attaya mi Gitti!


Bi de su var:

Simdi gecmisde (BU KISIM YAYINDAN KALDIRILMISTIR/CETE YUKSEK KOMITESI@) hatirliyorum.
Bendeniz daaa GF’ye ilk “merhaba millet!” dediimde, “adam gibi konus layn, burasi senin bildiin yerlerden diil!” diye ilk cikisi yapan bi arkadasdi o (BU KISIM YAYINDAN KALDIRILMISTIR/CETE YUKSEK KOMITESI@), aramiz hani benim o kadar el uzatmama raamen, onun defansive playing’i sebebiyle bi turlu hoslasmamisti, ammawelakin, hatirlayacak olanlar olurlar, vukuat ortaya ciktiktan soora “vur abaliya!” gibi bi durum hissettiimden, “olur da boole olmaz yani!” diyerek bi action yapmistim. O vukuati islemis olabilir bi insan, doaldir, tabidir, erkek ve kadin kismisinin aralarina hic bi defansive ve barier kurmadan, gayet rahat rahat konusabilmelerinin doal bi neticesi budur; hani ya, bunun garipsenecek bi durumu felan yok aslinda, derler ya “iki tara raziysa”, “imam” ben olurum mihr-i musecceli de bi tayin ederiz olur biter...

Ama bu isin, nikah kismisina gelis seruveninin boole olmamasi gerekir, adab, edep, muaseret, orf, genel kultu, ethick felan yani, yok mu, kalkti mi bunlar hukumden, diil, var, o halde demek ki bunlar “var” olmasina raamen “yok” gibi bi hareket action’i gerceklestiriliyorsa, “sorun”, “BUYUK LOKMA YUT, BUYUK LAF SOOLEME!” babinda deeerlendirilmeli, diil midir, ooledir netekim...

Bu hakkaeten bi “sorun”dur. Yukarida psiko-analizini yapmaya calistiiim, Felluce kod X kisinin “sol eli kanli ve tasli erkekk resmi” esasda, “sorun”a dairdir; erkek erkekliini, kadin kadinliini bilecek kardesim dermisim, normal olarak ve kavehanedeki Hamdi amcamin da dedii gibi.

(Aklima geldi iste, ismilazimdiilvehattakatiyetleyasakolanyer’de mesela “my copy”lerim biile diil “sahte”lerim firlamis piyasaya, durhadurmazbiri miydi ne (ama, biraz “akl-i selim” gibi de geldi yani o okuduklarimca, “koylu caahaalli”yle konusuyor cunku), ustelik, booole bi “klinik karakter copy’si”nin yaninda, Dil’ime satasaip satasip durmalar, “hal, saridir”, derler ya (nasil bi turukce ama, hadi bakam, sooleyiverin boole bi cumle?!) iste oole, ama nasil oluyormus, geliyorlar soora ister istihza icun olsun “Dil’imi taklid” etmeye basladilar ya... iste o zaman is bitti ama bunlar farkinda bile diiller!)

Buyuk adamdir Hamdi amca, “simdi kari kismisinda (“kadin... hanim” veya “bayan” demez o, “kari kismisi” der) hudud na-mumkun; elde bi makine sokakda kahkaha atarak, siritarak konusa konusa dolasiyorlar, elin adamiyla, hirli midir, hirsiz midir, namuslu mudur namussuz mudur hic ehemmiyet gostermeden lak lak yapiveriyorlar” der... Ona bi gun, networkde chat room’lardan, evlendirme sitelerinden, arkadaslik sitelerinden bahsettim, hatta muslim ve muslimelerin chat room’lari var dedim, sasirdi, “room” da ne dedi, “oda” dedim, “hadi gecmis olsun, is bitmis de bi de ‘oda’ da konusuyorlar ha!” dedi. Simdi ona “room”un “oda” ama oole bi oda olmadiiini anlatmaya calsitiim, anlatabildin mi derseniz, “oda odadir!” dedi diyiyim, yeter galiba: )

Ama oole! Niye “room” koymuslar ki? Diil mi? “Ortam” yapacaklar!

Neyse, Hamdi amcanin laflamalarini ara ara naklederim, ama bu, “sorun”u halleder mi, etmez! Kadin kismisi kadinliini, erkek kismisi erkekliini bilecek! Bu kadar! Ne oole, “forum arkadasi” diye –isme bak!!!- “ozel” mesajlasmalar?! Aklima geldi yine, ilk gunlerimde “forumdaslar” demistim, demistim de almistim aazimin payini: )

“Burasi oole senin bildiin yerlerden diil, dier forumlarla karistirma, vurdum mu oturturum”, felan denmisti ayiptir soolemesi.. Simdi bakiyom da “forumdaslar”a gicik kapanlar, havalananlar, Sabik Adminimin “ozel mesajlarda donen dolablar” lafinin ustune yatip, ahkam kesiyorlar!!!! Hadi gecmis olsun!

Ahlak yani.. Her isin basi... Simdi “chat’lesenleri”, “ahlaksiz” olarak gorduumu sooleyemem, cahaldirler, genctirler, nefslerine uyuyorlardir, gunaha griyorlardir felan, gunah da vardir, yani hakdir, vebali boyunlarina, ammawelakin, –kimse o, diyelim!- butun bunlari yap soora “ahlak abidesi” gibi millete ahkam kes, iste o olmaz!

Bi insanin gunahindan dolayi “zem’edilmesi”, hadi diyek “kapak” yapilmasi Benim@-Bizim@ tarzimiz diil, “ilk tasi gunahsiz olan atsin” denmis ya, Benim@ nice gunahlarim vardir, bunun icun cikip da kimseyi “Vurun Kahpeye” filminden sahneler yasattirramam, o gun, o Adminle “kari kismisi”nin vukuatlarindaki action’imin TEMEL SEBEBI-SAIK’i aha bu idi ve haalaa da booledir.

Felluce kod X kisinin ve seriklerinin/ortaklarinin –teorik olarak sooluyom yani- “yapsin veya yapmasin” o chat-ozel mesajlasma vukuatini, bunun uzerinden HADDI ASICI laflarla aairlanmasini “gunahlari ortunuz” gereeii, wala yedi kat perde ile kapatirdim. Nereye kadar? Ahlak abidesi kesilene ve millete ahkam kesmeye baslayana veya “kasinin ustunde gozun var” diyerek “hasedlik” yapmaya baslayana kadar!!! Simdi normal olarak zati, boole bi durumlari olan birisinin, biraz kendine hakim olarak bazi laflar sarfetmesi lazim, etmezse, 1 durulur, 2 durulur, 3 durulur, sonra tipki bayram namazinda olduu gibi 4. Tekbir getirilir ki bu da Malatya orfunce farkli olabiliyormus (oralarda galiba Cuma namazlarinda da hutbe’ye Kilic’la cikmak bi sunnetdir) onu da gorduk iste ve “yoourt yeme tarzi” der cikarim!.

O halde ne yapmiycaz? Forumda (ve hayatda!), hep denildii gibi, buranin oole bildiiniz forumlardan olmadiini hic aklimizdan cikarmiycaz ve bunun tersini, yani asla ve asla yapmiycazz! Yaparsan da “kapak” olmaya hazir olcann! Su forumdaki HERKESI (Ben@ de dahil ha, unutmayin!) “saygideeer” gorerek yazacaaiz, konusacaaiz, “ozel mesaj” mi atacaaiz, ona gore atacaiz, bu sadece erkek ve kadin kismisi arasindaki mesajlasma sekli icun diil, “fesadsal” faaliyetler icun de gecerlidir: )

“Merd-i kipti” Durumlari:


Simdi biseye daaa temas edup gececeiim (essahinda, simdinin en bi vatanseveri –sizofren ve paranoyak ha, wala, o ne bicim goz, o ne bicim konusma sekli yaw!- ewwet en bi vatansever Nihat Genc’in yasi yetmeyenler bilmezler, “Ofli Hoca”si gibi de sooleyebilirdim bu cumleyi amma soolemiyorum!) ; diyor ki Felluce kod X kisi, ki burda, taaa yukaridan beri soolediim “my copy” durumlari ile “Dil’e ozenme” durumlari aynen var ve elbette de arkadan duzen kurma gibi bi huyu olan Felluce kod X kisinin bi de bize satasmasi var ve booleyken bile “merd-i kipti” durumlari var:

“...Ulan ozaman hakkında hiç bir şey bilmediğin ve hiç kimsenin görmediğini kendi ağzınla söylediğin bir kişi hakkında nasıl iftira atarsın???..
e hadi sen attın sana inanan zerzavat bunu sormuyormu kendine!!??
demiyormu ulaaaaaaa kimsenin görmediii biri nasssı bu iğrenç işlere bulaşmış???..
sormazsınız tabi sıkar biraz!! iman lazım sormak için iman!!”


Boole diyor Felluce kod X kisi... “deniyormu ulaaaaaaa” lafinin, Bendenizin kotu bi copy’si olduunu sooleyebilirim ve ustelik bunun bizzat bana sahis olarak bi satasma olduunu da! “Sana inanan zerzavat” lafi da oole ve ustelik bi de, forumdakilere bi sallama!

Bunun hemen ustunde de sunu diyor:

“_Annesi namazında niyazında,kız kardeşi sabah namazlarına kadar Kuran okuyan bir adamın(!)(bana kendisi söylemişti), hayatında hiç görmediği...”


Devam ediyor, ama devami “dooru” BILE olsa, onemli diil, cunku su “bana kendisi soylemisti” lafi var ya, herbiseyi hallediveriyor. Sorarlar adama-kadina, elalemin adamiyla, gonuldas monuldas BILE olsa, ananizin, kardeslerinizin namza niyaz durumlarina kadar NIYE KONUSACAK HALE GETIRIYORSUN isi?!

Sabik Adminim “saalam” cikmis, yani sana karsi bi yamuk tarafi olsaydi, ohhoo hoo simdiye kadar coktan “copy-paste” edip yayinlardin, ama sana kimse soolemedi mi “kizim”, bi “kadin” olarak hal ve hareketlerinize dikkat etmeniz, oole herkesle lak lak yapmamaniz, her lafa baliklama atlamamaniz, herkesle konusmamaniz, konusacaksaniz bile “mecburiyet mikdari” konusmaniz vs. gerektiiini?!

Bak, “yalan, yalan, iftira” dediin “sey” ortada, (bunun yalan-iftira olup olmadiini anlamak da kolaydir pratikde ve diyelim ki harbiden de oole, yalan-iftira, ne farkeder ki ama, “lekelenme” var ortada ve bunun yolunu da SEN aciyorsun, onune gelenle laklak yaparak!!!) ama “yalan-iftira” diyeceine, su dediklerime normal olarak dikkat etseydin ya, bunlarin “saaiyasi” bile cikmasaydi ya, daaa ii olmaz miydi?! Eeerci hala ayniysan, nasil olduunu da artik bilmiyom ya, beni bile kendin hakkinda aldattin (ewwela bi “kadin”missin iddiaya gore, bunu bilmiyordum, second olarak da arkamdan duzen kurdun!), neyse, hala ayniysan, su dediklerime dikkat etmeden erkek milleti ile “chat-ozel mesaj” lasmaya devam edersen, sooluyum sana, cok kisi “ilgilenir” seninle, haberin o’la! Kadin kismisindan olduunu bilicen, karsindakinin erkek olduunu bilicen, Seytanlainin damarlarinda ve damarlarinizda dolastiini bilicen, buna raamen konusacak cesaretin olacaksa, cikip konusacan!

Bu!

Bu kadar!

Gerisi laf-i guzaf!

“Yobazca” mi geldi!

“Bari eve kapatsaydin, disari cikmayi yasaklasaydin, yuh!!” felan mi diyorsunuz!

“Okumus kadinlar olarak meydanlar cikicaz” felan mi?!

“Amazonlar” eskidendi, oole muslimeler gibi de giyinmezlerdi malum, rahat hareket edebilmek icun daaa “rahat” giyinirlerdi, bi de “sol goousleri”ni de keserlerdi, ata felan binerlerdi, (“ruku”daki durus farkliliii?!), eh boole olacaksa buyrun yani...

Tobe tobe! Edeblice olun, haddince konusun, mecburiyet kadar laf yapin, “kadin” gibi olun, yeter! Sonra hala size birileri bisey derse, bana hawale edin, “kapak” yapayim rezili! Soz!

(Bazi durumlarda, goruslerde felan anlasamayabiliriz belki bircok forumdasla, ama “yamuk” yaptim mi hic kimseye, benden bi yamuk goren var mi, “ahlaksiz teklif” felan veya?! Alnim akdir anasini satiyim ve hamdolsun!)

“Der Blaue Reiter” Kim?:

That is ise, my second problem:

Bunun kac ismi var Allah askina yaw!?

Sununcun sordum, bendeniz birisine takarsam fena takarim, arkamdan duzen kuran Felluce kod X kisi, duzen kurduuna ve “gecmisine bakmadan” lak lak yaptiina gore, eh buralarda da, oralarda da birden fazla kod ismi olmasi lazim, diye dusunuyorum; hani “ortam” hazirlamak icun...

Mesela...

Yokolmus forum kayitlarina da baktim, iki kisinin, iki nicknamenin tavirlari birbirlerine cok benziyor, ikisi de ayni hassasiyet uzerinde dolasiyorlar, ikisi de “anlamasak da oole, inaniyom!” diip duruyorlar ve ikisi de “duygusal somuru” uzerinde duruyorlar!

Birisi bu, Felluce kod X kisi, dieri ise “Der Blaue Reiter” kod X kisi...

Belki siz bu ikincisini de tanimiyor olabilirsiniz, ben de tanimiyorum veya taniyor da olabilirsiniz, “bu biraz abarti oldu BM@” diyebilirsiniz, olabilir, kimseye sormadim, adetim diildir zati boole seyleri sormak, ayiptir yaw, surada salliyoruz yani onumuzdeki metinlere bakarak, bi analiz yapiyoruz yani, ikisi bir kisi olabilir, ayri kisi de olabilir ama suna eminim birbirleriyle fena halde paslasiyorlar! (Simdi bu “Der Bl...”, bizim eski tanidiklardan cikiyormus!!! Olur! Olabilir; bi Ben@ deistirmedim nicknameynimi neredeyse surada ve neredeyse surada tek nickle takilan da bi benim! Neyse, ooleyse bile, hadi gecmis olsun.)

Yanılıyor olabilirim, yani surda kod isimlerden fal bakiyoruz alt tarafi dedim, fakat sizler de bakarsaniz bu ikisinin birbirlerine ne kaddar da yazi olarak “benzestiini” gorursunuz, arada paslasma da yapiyorlar, bi de daa muhimi su:

Birinin kod ismi “Der Blaue Reiter”, yani “Mavi Binici-Suvari” gibi bisey, diierinin webpage’inin ismi “Blue idea” (eh madem “blue”ya takilmis durumda “Blue Light” olsaydi!) , yani “Mavi Fikir” gibi bi sey! DGM savcilari gibi olmiyalim, yani sadece bu iki “benzesme” uzerinden hukum vermeyelim ama durum bu...

Kil kaptim, anliycainiz...

Dediim gibi, ayni kisi olmayabilirler, Felluce kod X kisiye cunku wala guveniyordum, yani bana karsi alcakca bi yamukluk yapmayacaina inaniyordum, ama fena halde aldanmisim, bu sebeble de onun “kod isim koleksiyonu” olup olmadiini felan incelemedim, simdi uyandik ya, mesajlara da bi bakinca boole bi sey dikkatimi cekti, yazayim dedim. Ayni kisi olmasa bile... paslasma faaliyetlerinin, hatta su son vukuat olurken bi desteiin bile olduunu sooleyebilirim birbirlerine, bu da killanmayi arttiriyor, boole durumlar icundur counlukla “fazla kod isim”...

Felluce kd X kisinin bi siiri var, sairrr yani (“ve saire” icindeki “sair”den) “Sadece Yuru” isminde, bunu ismilazimdiilvefenahaldetelaffuzubileyasakolanyer’e de asmis doal olarak... Bu siiri de “gunun anlam ve onemine binaen” yazmis belli, iki “Reddiye” arasina sIkIstirivermis (6.12.2008), neyse, bunun altina, vukuat olurken, “Der Blaue Reiter” kod X kisi de hafifden tasavvuf kokan bi “OK!” mesaji yapistirvermis. Mesajda bi sey yok, yani bence tabii, ama burda kan govdeyi goturecekken, Sabik Adminim hakli olarak kizilca kiyameti ve “desifrasion action’u ile uurasirken, onu kizdirmak icun durup durup bi sey yapan ve tabi en onemlisi beni de arkadan duzen kurarak vuran ve “vefa” kelimesiyle dalga gecebilecek kadar alcalan birisine “Imam-i Gazali’nin hocasinin gaibden duyduu “Aramanin yaninda bulmak da ne?” lafi gibi, takma, yuru!” felan denmenin yeri midir ve ey millet gelin de simdi benim gibi bu “destek”e takmayin ve kil kapmayin!


Gecen yazimin dibinde vardi, “KAFIR FETULAH” topiciinde, William Tell’deki “Bad Sherif” yani “kotu adam” gibi, kasabanin ortasina sapkasini koyup, kasabalinin, kasabaya sooole bi uurayanlarin ila ve illa “saygi ve hurmetle onunde eiilmesini” istemesi ve eiilmeyenin “rocke tower”e yani bizim “merkez” dediimiz seye benzer yere goturulup “gotururler merkeze, gosterirler herkeze” durumlari gibi, illa ve illa “kafir fetulah diycennn layn!!” diye inat ve israr edildii bi topicik vardi ya, hah iste, orda Felluce kod X kisi ne diyordu, kisa keseyim, “aman canim, burda fetulahin kafirliinin tescili ile uurasmak varken adam gelmis “sen kafir diyemezsin, ehliyetin yok” diiyip “merkez’lik” durum yapiyor, oysa daaa muhim isimiz var, hem biliyor musunuz, “su an su dakka Kumandan’a telegram isgencesi yapiliyor”, yaaa, imzami da boole deistirdim, aklimi seveyim, biz neyle uurasiyoz adam neyle uurasiyor... yok, O diil, buraya gelip “kafir fetulah, ehliyetin yok” diyeni kastediyom, sana ne, diyoz iste diyoz iste, diycezzzzaz isteee!!!”

Evvet, o topicikde boole demisti ve malumdur ki Felluce kod X kisi’nin imzasi artik boole olduydu:

“Şu an şu dakikalarda Kumandan'a telegram işgencesi yapılıyor!”

Simdi “Fetulah’a kafir denir mi denmez mi”; “diyoz iste sana ne”; “diyebilirsin elbette aazin kemiii yok ama deme hakkin yok”; “yo ha!, sen kim oluyon ki, orrroooossspu cocuuu kafir fetullaha kafir diyom iste oh canima”; “edebsizlik yapip da iicene batma, hain de, isbirlikci de, ben de diyom, ama oole uluorta kafir deme ehliyetimiz yok, herifcioolu kivirma payli konusuyor cunku...” gibi bi laflamalarin olduuu topicikde, ne alakasi varsa yazilan ve imza yerine konulan sey “bu” oldu ki, “bu”, hakkaten “nasil bi alaka?” diye soru sormayi gerektiriyor!

Sikayet ediyor, 15 sayfadir devam eden bi tartisma, daaa onemli islerimiz var, ne uurastiriyorsun bizi “Mahlas efendi” diyor; ama “Mahlas” orda bi kisi ve 15 sayfa, “iii aile cocuuu” olduklarini gosterir “ifade beyanlari” ile isi devam ettirenler ise “Felluce ve saz arkadaslari!!!” Soora ne oluyor? Felluce kod X kisi “sloganik” konusuyor (imzasi yani) ve lang diye meseleye diil, topiciie kilit vuruluyor!

Acik sooluyum bence “Mahlas” HAKLIYDI dediklerinde, sana ne yaw milletin kafirlii-mafirliii, sen “tekfirci” misin ki, adamin onca pislii varken “soutucu” bi sekilde milleti kendinden “kaaffirrrrrr” diye bairip duruyorsun?! Diyelim ki dediin gibi, pek ala, yine de illa ooole demek zorunda mi millet yaw! Dielim ki sizin dediiniz gibi, pek ala, “kafire kafir dememek suctur” diye bi hukum mu var yaw! Ama dediim gibi, aslinda Felluce kod X kisi aslinda “imdat cekici” oldu: ) Konu boolece “gargaraya” getirildi ve daaa onemli olan bi bahs olan “telegram isgencesi”ne kivrilindi, guya tabii: )

(Ama gorduk ki, Cecen Temsilcisinin katledilmesi meselesinde ismilazimdiilvefenahaldeyasakolanbirinin ismi gecince, “birileri” hemen, “zati onlar her onune geleni tekfir eden, kendinden baskasini beenmeyenler, iste booleri de arkadasimizi sucluyorlar, yuh be!” dediler! Demekki her onune geleni “tekfir” etmemek gerekiyor! Ne demisler, HUKUK HERKESE LAZIMDIR ANASINI SATIYIM!)

Simdi boole “alakasiz” baalantilari bi baska nicknameyde de goruyom, gordum, o da, “konu ne, yazdiii ne?” gibi bi duygu uyandirdi bende, bahsi gecen “Der Balaue Reitier”... Tekrarlayayim, ayni midirlar, diil midirler bilmiyorum, salliyorum icimde uyanan hislerle ve aldatilmisliin kizginliinca, farkli kisiler olabilirler ama zannimca “zihniyet bakimindan aynilar”, yani “alakasiz baalanti” yapmakda ve ustunuze afiyet, “duygu somurusu” dozunda yazmakda...

Buyurun:

“Mevzu ve gündem şu:

Kumandan esir. Irak’ta 3 milyon insan katledildi.

Irak’ta 3 milyon Müslüman katledildi; çünkü Kumandan esir.

Kumandan esir; çünkü Irak’ta 3 milyon katledildi.”


Siir gibi diil mi!?

Pekala..

Pek ala boole bi seyi nerede demis bu arkadas; Salih Beyin esir edilmesi ile alakali bi topicikde mi, Salih Beyin hayatinin anlatildiiii bi topicikde mi, kitaplarinin anlatildiii bi topicikde mi...?

Diil wala!

“Post Kemalist Türkiye” isimli, ismi ve harbiden de cisminin bu olduu bi topicikde!

Simdi eski donemdeki bi tartismayi acmaya gerek yok, kisaca dersek yalniz, “MK yasasaydi....” diye yazilan bi yazi uzerine baslayan bi tartisma; bi taraf “bu ne demek, aciklayabilir misiniz?” diyordu, Ben@ de, “wala birisi de bana BD’den boole bi laf-ima felan gosterebilir mi?” filan demistim, yok gosterilmedi, buyuk harfle GOSTERILMEDI-GOSTERILEMEDI, ammawelakin bi suru laf ve “iii aile cocuklari” olduklarini gosterir ifade beyanlari felan ortalia dokulivermisti... Neyse iste, bu “ Kumandan esir cunki...” diye baslayan yazi da iste o donem ve yine “bi aciklama reca etsek!” minvalindeki soruya karsilik yazilmis “destangibi!” mesajdan kuccucuk bi yer!

MK yasasaydi...” felan gibi bi seycik uzerine “aciklama” istiyorlar birileri, cewap olarak da “Kumandan esir cunki...!!!!” Veya soole dusunun, “Fetulaha oole avamdan cahal biri olarak tekfir edici bi cumle kullanmaya SENIN hakkin yok, kes sesini, ayip ediyon, milleti soutuyorsun Ibdadan!” felan diyene, “Şu an şu dakikalarda Kumandan'a telegram işgencesi yapılıyor!!!!!!!”


Aradaki irtibati-ilgi/alaka/munasebet felani gordunuz mu?! Ve yazik olan nedir biliyor musunuz, Salih Beyin ismi, “kurtulus payi” olarak kullaniliyor!
Gecenlerde bi sitede gordum ama hangisinde hatirlamiyorum, “S. Mirzabeyoglu’nun Cezaevinde Yazdigi Kitaplar” diye bi baslik altinda da bi suru kitap... 10 sene oldu galiba dii mi, 10’dan fazla kitap vardi orda ve demek ki, “Şu an şu dakikalarda Kumandan'a telegram işgencesi yapılıyor!” diye “edebiyat paralanirken” o kitaplar yazilmis.

Bu ne demek?

Salih Bey, Telegram denilen “isgencesini” halletmis, ya tesirini azaltmis veya artik karsi koyma ve tesirsiz kilmayi gerceklestirmis, o kadar kitabin “beyninizle oynamaya kalksirlarken” kaleme alinmasinin ortaya koyduu bi gercek bu olsa gerek ve ikinci gercek de, bu isin “edebiyatinin” ise birilerinin “kacis noktasi” olduuu!Fasist, kendinden baskasini kabul etmeyen, sIkistiinda “edebiyata” basvuran, “oligarsik” bi Zihniyetin “kacis noktasi” ve “bahanesi”!

Daa ewelden de yazdim, tekrarliyayim, Salih Bey’e –telegramli, telegramsiz- en buyuk iskence bu “tip”in Kendisini “kurtulus payi edebiyati” olarak kullanmasi!..
Devam edeceeiz, bu Fasist ve Edebiyatci Tipin cozumlemesini yapmaya hewallerim! Daa yeni basladik!

BekciMurtaza@


NOT: Yazida gecen iki yer, bir okuyucumuzun basvurusu uzerine CETE YUKSEK KOMITESI@ tarafindan yapilan deeerlendirme ardindan, ha bi eksik ha bi fazla, okuyucu kirmaya da gerek yok denilerek yayindan kaldirilmistir. 21.Ocak.09.

No comments: