Monday, July 17, 2006

FORUMDAKI ARKADASLARA...


2006'in basinda TR Forum'da yazdigim bir yazi... Hem orada hem de InterTurk Forum'da olacaklara dairmis meger:))
Aceleyle yazmistim; zevkle okumustum, zevkle okuyun!
OYLESINELAF@



Makale Yazarı:
O Y L E S I N E L A F@ Tarih, gün ve saat : 18. Ocak 2006 11:41:45:


Adimi, pisliklerinize karistirmayin...
Adimi, kullandigim ifadeleri taklid ederek, boylece "takliştcilikten" baska bir sey olmadiginiz, "kendinize" ait hicbirsey olmadigini gosterircesine igrenc laflarin arasina sIkIstirarak, kirletmeyin...
burada kimin ne haltlar cevirdigni, mudavim olanlar bir nebzede olsa hissederler...
Ama "sanal" bir ortam oldugundan kesinlik yoktur...
Bunu halledecek meselede teklif ettigim SIFRE uygulamasidir.
Faruk kardas, bunu da halledecektir muhakkak; simdi bos durdugunu pek zannetmiyorum, belki de IP degerlendirmesi yapiyordur, diyelim...
IP'lere bakarak da burada kimse birsey demesin; yok ben Avrupadayim, yok ben USAdayim, yok ben falanca yerdeyim, filanca yerdeyim...
Cindeki bir proksy ile Cinde, Atlantadaki ile Atlantada, Berlindeki Berlinde, ODTU'dekiyle, Ankarada, Balikesirde, Rusyada, Papua Yeni Gine'de de olunur...
Fakat ben buradaki uyelerin bir iki tanesi haric hicbirinin Turkiye disinda olduguna inanmiyorum; bilalis, son yazisma-kufurlesmelerde "Basiktas"i secen "sahte DD"nin Istanbulu pek iyi bildigine inaniyorum. Hatali da olabilirim.

Bu Forumuni "alemdeki" tek Sabati ve ilgili meseleleri isleyen forum oldugu GERCEGI asikar; daha evvelden de yazmistim, Sabati meselsi uzerinde tek tek durmak ARTIK MANASIZ; ILGILI MEVZULAR uzerinde yogunlasmak gerekiyor ve bu forunda da -kendimden misal veririsem- bunu yapmaya calisiyorum.

Bu mevzunun "bilimsel" yaninin OLMADIGI, ciktigindan beri (2000'ler) tamamen SIYASI olarak ele alindigini soyluyorum ve bunda da YK'u ornek gosteriyordum.
YK'un, "basit" hesaplar uzerinde yurudugunu, etrafa "sis bombasi" atarak goz gozu gormez bir hale getirip, bu toplumu olusturan "degerlere" Sabti suphesi yikmaya calistigini, bunun ise "AVANAK MUSLUMAN AVI" oldugunu, cunku, TC'nin sonunun geldigini gordugunu, bunu biraz da fazla yasatmak icin Sabati "avina" ciktigini soyluyorum...

Ama, YK de itiraf ediyor ki, bunda basarisiz olmuslar ve "TC COKMUSTUR!"
Onun bu noktaya gelmesinde, bunu itiraf etmersinde bu Forumun payi vardir.

Tezleri burada cope atildi.

Siyasi plani burada desifre edildi.

Burada topraga gomuldu; hep birlikte gomduk!

Simdi bunlar, cok daha TEHLIKELI oldular...

Koseye sIkIstirilan bir kedi ruhiyatindalar; hicbir "degerleri" kalmadi; siyasi santaf olarak ele aldiklari Sabati meselesi ile, TC'nin Irakin kuzeyindeki Kurdistani "himaye kararini" da engelleyemediler, ucbes PKK basi veya "Dayi"nin basi ugruna (bunlar da goz boyamadir) Israil Kurdistanina "Evet!" denmesine karsi olmadilar; simdi "Halaskaran Grubu" gibi tamamen CUNTACI ATRAKSIYONLARA yoneleceklerdir.

Bu da, hayatinin hicbir devrinde birsey becerememis olan YK'un , bir daha Cuntacilik isine girmesi ve SABOTAJ, SUIKAST vs "etkinliklere" icazet vermesi demektir...

Bunun bir ayagi olarak dusunun bu Forumda yapilan "bozucu" faaliyetleri...
Kim yapti onemli degil...

Bu forumda -ben Ibdaci degilim, biliyorsunuz, ama Ustadi severim ve fikirlerini savunurum-, IBDA baglisi arkadaslar var, birini biliyoruz, Spy, iki tanesinden de supheleniyorum:))

Bu arkadaslarin burada olmasi, YK'un "gicigina" gidiyordur eminim.
Cunku, bu arkadaslarin bagli olduklari fikir olan IBDA, bunu kabul etmek lazim, TEK ALTERNATIF olarak duruyor.

Bu ulke, TC'yi silmistir; YK'un maksadi basasriya ulasamamistir; USA-Israil destekli olan AKP'nin de omrunun de karmaya calistiklari "Siyonist Osmanli Devleti"ni basarmaya IMKANI YOKTUR.

Kala kala ortada ISLAM kaliyor.
Tercih, bu kurulmaya calisilan "sahtekar Osmanli" ile Osmanlidan "ders ve ibret"1 almis YENI, YEPYENI BIR ISLAMI DEVLET kurma iddiasinda olanlar arasinda...

Bunlarin basinda ve en iddialisi da, tersinden de zaten onu kurmaya calisiyorlar- BUYUK DOGU FIKRIDIR...

Buradaki kavganin-gurultunun sebebi iste bu!

Sabir telkin ediyorum.
Bu firtina gececek...
Pisliklere kapilmayalim; kufurlere cevap vermeyelim; sahte isimle de olsa yazilan kufurleri kaale almayalim...
Tenkid ile hakaret arasinda fark vardir; icinde "tenkid" kokusunu olanlari kaale alalim, ama bir tek kelime bile olsa hakaret ve kufur bulunan mesajlari "yazilmamis" kabul edelim... Kaale almayalim...

ISIMIZE BAKALIM...
Faruk arkadasimiz bu isi hakliyle halşledecektir, biraz sabirli olalim.

Kaynak: TR Forum

No comments: